Job 36 van 78


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Ben jij een ervaren logistiek export specialist? Als Customer Service Coordinator Ferry speel je een cruciale rol in het beheren van onze exportactiviteiten (via ferry) en het verbeteren van onze dienstverlening.

Locatie: vestigingen in Gent en Aalst .

Jouw taken als Customer Service Medewerker Ferry

  • Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het optimaliseren van de exportprocessen om de klanttevredenheid te verhogen. Dit omvat onder andere het verbeteren van levertijden, zorgvuldig beheer van documentatie en vergunningen, en efficiënt coördineren van transport.
  • Je zult nauw samenwerken met verschillende teams , zowel intern als extern, om problemen op te lossen en de risico's te minimaliseren.

Jouw profiel

Wie ben jij als Medewerker Klantendienst?

  • Do you have a thing with ferry boats?
  • Heb je ervaring in de logistieke sector?
  • Ben je een geboren communicator?
  • Ben je nauwkeurig, flexibel en kan je goed overweg met computers?
  • Heb je kennis van verschillende transportmodaliteiten?
  • Ben je vloeiende in zowel Nederlands als Engels?

Dan ben jij de perfecte match!

Andere pluspunten:

  • Kennis van ERP- en CRM-systemen is een pluspunt
  • Commerciële ingesteldheid en streef je naar een optimale klanttevredenheid
  • Een resultaatgerichte ingesteldheid en ben je in staat om creatieve oplossingen te vinden
  • Uitstekende beheersing van MS Office (Word, PowerPoint, Excel)

  • De activiteiten van een team coördineren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Domein: Internetverkoop
  • Domein: Postorderverkoop
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Particulieren
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Key accounts opvolgen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant voert exportactiviteiten uit, voornamelijk via ferry.


Wat kan je verwachten als Customer Service Coordinator? Je treedt in dienst als Ad Hoc Consultant bij Unique Career, een toonaangevende HR-expert. Vervolgens werk je op projectbasis bij onze klant in Gent/Aalst , met waarschijnlijke verderzetting in vast contract. Op deze ambitieuze werkplek geniet je van de volgende voordelen:

  • Marktconform loon
  • Maaltijdcheques van 8 euro/gewerkte dag
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Sociaal abonnement – vergoeding woon-werkverkeer
  • Eindejaarspremie (volgens voorwaarden paritair comité + vanaf 6 maanden anciënniteit)
  • Ecocheques twv 250€/jaar.

Solliciteren

Unique Project Team
+32 (0)3 800 64 00

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht